Jak zrobić dwupunkt?



Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie ma jednego sprawdzonego sposobu, metody oraz techniki robienia dwupunktu. Praktycy radzą, aby robić to intuicyjnie mając zaufanie do Pola, że na pewno się uda. Ważne jest przy tym, aby się nie spinać i wyzbyć się jakichkolwiek oczekiwań. Mówiąc wprost - "należy się puścić".

Moja osobista procedura obejmuje następującą sekwencję, choć nie zawsze do końca ich przestrzegam. Zdarza mi się na przykład wykorzystywać te metodę by pomóc mojemu rozmówcy w restauracji - aby nie wzbudzać zbytniego zainteresowania otoczenia - nie używam wtedy rąk i pracuję w pełni mentalnie.

krok 1
Biorę głęboki wdech i podczas wydechu podaję sugestię rozluźnienia mojego ciała i umysłu. Jest to coś na kształt wejścia w stan alfa, czego uczyłem się podczas kursu Metody Silvy. Ważne jest dla mnie, aby w tym momencie osiągnąć stan bycia "tu i teraz", stanu pełnej koncentracji, ale bez zbędnego napięcia.

krok 2
Biorę kolejny wdech i przyjmuje informację, że wszystko jest energią oraz informacją. Uzmysławiam sobie, że cały świat na elementarnym poziomie jest zbudowany z czystej energii. Czuję, że przenika mnie ona w pełni. Czuję się tak jakbym był kropelką w oceanie energii.


krok 3
Koncentruję się na polu serca, mówiąc wewnętrznym głosem "moje serce pozdrawia twoje serce" (jeśli pracuję z drugim człowiekiem) lub "moje serce pozdrawia serce wszechświata" jeśli pracuję sam ze sobą. Moim celem na tym etapie jest uzyskanie połączenia z matrycą, czy też Polem - niemniej pamiętam, że moje serce takie połączenie ma na sztywno.

krok 4
Wybieram zagadnienie do pracy. Nie definiuje go jako problem, gdyż słowo to ma negatywne konotacje. Zatem zagadnienie i dość dokładny jego opis, który odbywa się w mojej głowie.


krok 5
Poszukuje pierwszego punktu, który w jakiś intuicyjny sposób łączy się z zagadnieniem, nad jakim będę pracować, z aktualną sytuacją. Pierwszy punkt poszukuję lewą ręką. Jeśli pracuję z drugim człowiekiem to umieszczam ją w jakimś miejscu na jej plecach. Jeśli pracuję samodzielnie ręka przeważnie znajduje się w okolicach mostka. 


krok 6
Prawą dłoń unoszę ponad głowę tak jakbym zanurzał ją w kwantowym oceanie możliwości i poszukuję najlepszych rozwiązań, a więc szukam doskonałego zdrowia, absolutnie fantastycznej sytuacji finansowej, dobrych relacji. Często, kiedy nie wiem dokładnie, co byłoby w tej sytuacji najlepsze - zdaje się na Pole - zatem moja intencją jest jak najlepsze rozwiązanie w tej konkretnej sytuacji. I powiem szczerze, że wtedy dwupunkt działa najlepiej, kiedy zadaję się na wole Pola.


krok 7
Mentalnie łącze moje serce z obiema dłońmi, które są zakotwiczone w dwóch punktach. Powstaje "magiczny" trójkąt. Połączenie to ma dla mnie wielkie znaczenie, choć początkowo niełatwo było mi je uzyskać - po jakimś czasie praktyki przychodzi dość automatycznie.


krok 8
Przeważnie właśnie w tym momencie następuje "załamanie fali kwantowej". Ja zawsze stoję tyłem do kanapy bądź krzesła, gdyż "lecę" do tyłu. Podobnie zresztą jest z osobami, dla których dwupunkt robię. Zatem warto pamiętać o bezpieczeństwie - jeśli ma nas, albo osobę z którą pracujemy "rzucić" - dobrze być na to przygotowanym. Oczywiście, jeśli takiej reakcji nie będzie - to także dobrze.


krok 9
Podziękowanie - zawsze dziękuję za to, co się wydarzyło. Przyjmuje tym podziękowaniem odpowiedzialność za to, co się wydarzy i ufam, że niezależnie, co to będzie - będzie to dla mnie dobre.

Podczas pracy z dwupunktem wypracowałem sobie pewne założenia, które opisałem tutaj. Są to jednak moje założenia, które pomagają mi i wynikają z czystej praktyki. 

Z chęcią jednak poznam Twoją metodę, być może uda mi się coś udoskonalić w mojej. 

Pozdrawiam! 

43 komentarze:

  1. ... jak zwykle bardzo inspirujący post, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję. Tego mi brakowało, praktycznego zakończenia. I u Ciebie, Michale Janie znalazłam. Jesteś precyzyjny jak ja, jeśli chodzi o "coś robienie" - to w życiu bardzo ważne. Pozdrawiam Bożena Herubińska

    OdpowiedzUsuń
  3. Super - bardzo dziękuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Bardzo dziękuję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna instrukcja - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko dla mnie zrozumiałe,oprócz rysunku przedstawiającego trójkąt! Piszesz,że jedną dłon kładziesz w okol.mostka,drugą nad głowa i łączysz je mentalnie w trójkąt! Na rysunku dłonie znajduja się zupełnie w innych miejsch i faktycznie tworza piękny trojkat,co nie pokrywa się z rzeczywistością!Piszę o tym dlatego,ze mam problem z mentalnym utworzeniem takiego trojkata,kładąc dłonie włąsnie tam, gdzie opisałeś/mostek,nad głowa/.Wiekszosc praktykujących opisuje,ze wlasnie tam kieruje swoje dłonie,a ja mam z tym problem! Można inaczej usytuować dłonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rysunek jest poglądowy. Ważne, że oba punkty zawsze znajdują się w matrycy (Polu) - zatem tak na prawdę ułożenie dłoni nie ma żadnego znaczenia. Wybieraj zawsze najlepsze dla siebie rozwiązanie - jak pasują Ci punkty dwa na ciele - tak rób, jak przed sobą - też dobrze :)

      Usuń
    2. No właśnie - pytanie w punkt ;)

      Może i mnie autor posta coś doradzi... Większość opisu jest dla mnie zrozumiała, jednak problem pojawia się, kiedy szukam drugiego punktu (odpowiedzi). Niebardzo wiem, co powinnam znaleźć, kiedy tak pomału przesuwam w powietrzu swoją dłoń - to chyba mój główny problem. Skąd mam wiedzieć, że to ten punkt. Czasami mam wrażenie, że wmawiam sobie, że coś czuję. A na pewno nie poczułam ani razu załamania fal i to mnie martwi.

      Usuń
    3. Obydwa punkty są w matrycy, niezależnie od tego gdzie się znajdują. Niech prowadzi Cię serce i intuicja. Zaufaj, iż robisz dobrze :)

      Usuń
  7. Witam serdecznie,
    A czy jest jakieś wytłumaczenie ,,logiczne'' na to rzucanie w tył? Bo umysł by chciał wiedzieć a nie znajduje wytłumaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Chciałbym żeby moją intencją było zdrowie, jak mam to określić ? czy mam pomyśleć o poprawie zdrowia ? czy możesz mi napisać jakiś przykład ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po mojemu byłoby to tak:
      - pierwszy punt - obecna kondycja i zdrowie,
      - drugi punkt - doskonała kondycja i zdrowie,
      - intencja - transformacja.

      Usuń
  9. Dziękuję za odpowiedź Michale. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy i gdzie można skorzystać z Twoich szkoleń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień dzisiejszy pracuję tylko indywidualnie i dalej się uczę. Zapraszam jednak do kontaktu i wymiany doświadczeń. Z chęcią także pomogę.

      Usuń
  11. Ponieważ znamy się ze szkoleń Panie Michale - ja bardzo zachęcam do zrobienia swojego warsztatu dwupunktowego - ktoś z Pana wiedzą i doświadczeniem może bardzo pomóc innym w tym zakresie. Pozdrawiam Basia Jurgacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż - w Polu wszystkie możliwości istnieją. Do zobaczenia :)

      Usuń
  12. Czy dwupunkt można wykorzystać w biznesie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem pytaniem: czy w biznesie możemy wykorzystać intuicję? No oczywiście, iż tak. Wszystkie metody takie jak dwupunkt świetnie nadają się do wykorzystania we wszystkich aspektach naszego życia, zatem i w biznesie :)

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe.
    Muszę to sobie zapisać jako ściągę.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie wszytsko przedstawione :)
    Mam male pytanie ,czy moge zrobic w intencji by dzieci sie dobrze uczyly ,by poprawily stopnie ? jesli tak to jakie slowa ,jak to sformulowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak - intencję wymyślisz sama najlepiej - dla mnie byłoby to: "Moje dzieci posiadają niezbędne umiejętności oraz bezgraniczny zapał do zdobywania wiedzy. Moje dzieci bez problemu zdobywają wszelka potrzebną im wiedzę oraz osiągają doskonałe wyniki w szkole".

      Usuń
  15. a co jeśli nie występuje tzw. fala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwupunkt działa zawsze - nie zawsze zaś następuje efekt "ścinania" z nóg.

      Usuń
  16. Przeczytałam z uwagą. Bardzo dobrze przedstawione. Dziękuję :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie .
    Czy istnieje jakiś optymalny czas jednorazowej sesji dwu punktu czy jest to bardziej intuicyjne dla każdego człowieka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas robi to indywidualnie. Czas podpowiada Pole :)

      Usuń
  18. Dziękuję za odpowiedz . Tak też myślałem ale kto pyta nie błądzi .

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnie przedstawiony proces wykonania 2 punktu . Bardzo sie ciesze , ze na ten opis trafiłam . Dziekuję. Prosze o podpowiedz jakie sformułowanie uzyć do poprawy finansowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do postu na temat intencji http://www.metoda2p.pl/2016/04/jakie-moga-byc-intencje-podczas-sesji.html

      Usuń
  20. cześć, z radością czytam Twoje posty. widać że "zaszedłeś już daleko" i nie mama tu na myśli jedynie wiedzy o 2p.:)
    Czytając tego posta (super to przedstawiłeś, dla mnie to sformułowanie moje serce pozdrawia... jest strzałem w 10 od razu można "poczuć pole serca" i jedność.
    mam jedno pytanie odnośnie tego trójkąta z punktów. Czy jeśli pracujesz z drugą osobą też tworzysz mentalnie taki trójkąt? i jak on wygląda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tego posta. Ten trójkąt to symboliczne połączenie dwóch punktów z sercem. Niezależnie, czy pracuję z sobą czy dla kogoś - trójkąt zawsze się pojawia. Innymi słowy - trzy punkty są łączone. Pozdrawiam i życzę powodzenia w praktyce.

      Usuń
    2. Dziękuję.
      tak, ten symbol jest bardzo pomocny. zastanawiam się tylko czy łączysz oba punty (temat i intencja) z sercem swoim, czy jest to już jedno czyli serce wszechświata? mam też na myśli to czy łącząc czyjeś intencje i tematy z "własnym sercem-polem" można coś nieciekawego na siebie ściągnąć? czy istnieje coś w rodzaju "higieny bhp" podczas 2P? Czy może jest to zbyteczne bo samo pole serca zapewnia ochronę?

      Usuń
    3. Dziękuję za te pytania. Tak - 3 punkty to zawsze moje serce i dwie moje ręce. Na temat BHP napisałem w tym poście - zapraszam do jego lektury http://www.metoda2p.pl/2016/09/czy-pole-serca-daje-gwarancje.html

      Usuń
  21. Bardzo dziękuje:))

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za cudowny przekaz wiedzy o 2p. tyle informacji jest w necie ale Ty podajesz ją w prosty i zrozumiały sposob. Dziękuję i życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za wspaniałą wiedzę o 2p,tak pięknie i w zrozumialy sposób przekazujesz wspaniałe informacje. Dzięki i życzę wszystkiego co najlepsze dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, że mogę pisać także dla Ciebie. Wspaniałości!

      Usuń
  24. Witam, właśnie niedawno dowiedziałam się, że istnieje coś takiego jak dwupunkt,i że jest niesamowicie skuteczny. Rozstałam się z ukochanym po ponad 3 letnim związku, bardzo go nadal kocham choć minęło już ponad pół roku od tego czasu, to doskonale pamiętam jak byliśmy ze sobą szczęśliwi i pamiętam że mój ex mnie kochał, nie chcę opowiadać tej historii bo ona już jest za mną i wybaczyłam wszystko mojemu ukochanemu i pragnę jego powrotu. Czy może mi pan doradzić jakie mam mieć intencje? Czy w pierwszym polu wspominać o swojej samotności i czuć brak i nieobecność ukochanego? Jak podziałać z dwupunktem, by zrobić to skutecznie i dobrze. Czy dwupunkt można robić wiele razy na tę samą intencję? Wiem dużo pytań, dlatego będę ogromnie wdzięczna za odpowiedź. Dziękuję za wszelką pomoc, jestem wdzięczna za opis dwupunktu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kaju dziękuję za Twój post. Sytuacja jest na pewno dla Ciebie niekomfortowa. Dlatego na początku wykonałbym to ćwiczenie: https://technikikwantowe.pl/relacje-miedzyludzkie/. Nie jestem zwolennikiem robienia dwupunktu na powrót ukochanego, choć nie jest to regułą.
    Co do intencji formułowałbym ją jako "Kaja odnajduje miłość i jest w niej szczęśliwa". Może być bowiem tak, że Wasze rozstanie to taki kosmiczny plan, który się ziścił.
    Życzę ci wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)