Pracujemy z czakrą gardłową

Niniejszy post poświęcony jest czakrze gardłowej, która jest określana czakrą wyrazu. Zapraszam do bliższego zapoznania się z tą ważną strukturą.

Czakra gardłowa jest umiejscowiona w okolicach gardła. Zwyczajowo odpowiada za umiejętność wyrażania własnych opinii czy też dokonywania auto ekspresji. Przypisanym jej elementem jest eter.

Jeśli Twoja czakra gardłowa pracuje prawidłowo to prawdopodobnie bez większego problemu przychodzi Ci dzielenie się z innymi swoimi przemyśleniami, uczuciami i pomysłami. Masz "naturalną" zdolność komunikacyjną. Prawdopodobnie sprawia Ci przyjemność publiczne występowania, czy też dzielenie się swoimi przemyśleniami na forum.

Czakra gardłowa nie pracuje prawidłowo i prawdopodobnie czujesz, iż Twoich słuchaczy ni obchodzi to, co do nich mówisz. Sam zaś czujesz, iż nie masz nic wartościowego do przekazania, zatem wolisz milczeć. Możesz być postrzegany jako cichy i zdystansowany, często nie artykułujesz swojego prawdziwego zdania na dany temat udając, że zgadzasz się z opinią innych. Możesz mieć też fizyczne programy z gardłem.

Teraz zaś zróbmy dwupunt dla dobrze funkcjonującej czakry gardłowej:
  • punkt pierwszy: połącz ze swoją czakrą gardłową w chwili obecnej, dla wygody możesz na niej położyć swoją lewą rękę,
  • punkt drugi: punkt drugi odnajdziesz na swoim ciele albo w Polu,
  • intencja: wprowadzam doskonałą harmonię w moim auto wyrazie, zaś moja czakra gardłowa działa doskonale.

Doreen Virtue proponuje następujące afirmacje, które również mogą stać się intencją podczas wykonywania dwupunktu w temacie czakry gardłowej:

Ochoczo uwalniam teraz wszystkie blokady na drodze perfekcyjnej komunikacji ze światłem. Uwalniam wszelki strach, który dziś przeszkadzałby mi wypowiadać z miłością moją prawdę.

Jestem w harmonii z nieprzerwanym przepływem zasobów i miłości, które tryskają z fontanny światła w centrum mnie. Wszystkie moje pragnienia są teraz idealnie zrównoważone.

Wszystkie blokady mojej idealnej Boskiej komunikacji zostaną na zawsze zniesione.

Oczywiście można samemu wypracować własne, skuteczne afirmacje - do czego serdecznie zachęcam.

Zachęcam także do podzielania się swoimi doświadczeniami w zakresie pracy z czakrą gardłową :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)