Co warto przeczytać o uzdrawianiu?

Michał poleć coś inspirującego o uzdrawianiu, czego jeszcze nie czytałam poprosiła czytelniczka. Spojrzałem na swoją niemałą bibliotekę i się zafrasowałem, gdyż wiele napisano i wiele się nadal pisze w temacie. Oczywiście, wartość niektórych książek jest po prostu znikoma i potwierdza w pełni tezę, że każdy może napisać książkę. Zatem z pełna odpowiedzialnością polecam książkę Jerzego Strączyńskiego pod tytułem Uzdrawianie - tradycja i współczesność.
Książka nie należy do "najświeższych", gdyż została wydana w 2010 roku, ale w żaden sposób nie umniejsza to jej wartości. Jest ona podzielona na cztery główne części:
- wiedza tajemna i zdolności paranormalne,
- rozwój duchowy i samouzdrawianie,
- energetyczny system człowieka,
- bioenergoterapia w Polsce.
Każdy z części jest podzielona na rozdziały, które zawierają maksimum praktycznych i przydatnych treści i  to zarówno dla doświadczonego, jak i początkującego praktyka rozwoju duchowego.
Zawsze czytam tego typu książki z zakreślaczem oraz zakładkami indeksującymi - w pewnym momencie spostrzegłem, że zaczynam zaznaczać całe strony.
Z pełną odpowiedzialnością zalecam lekturę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)