Nauczyciel o "niskich wibracjach"


Czytelniczka mojego bloga zwróciła się do mnie z zapytaniem, czy warto wziąć udział w warsztatach jednego z nauczycieli technik kwantowych. Odpowiedź okazała się trudniejsza niż myślałem.

Ponieważ znam człowieka chciałem udzielić mu rekomendacji, niemniej nigdy nie byłem na jego warsztatach, zaś szczątkowe opinie uzyskane od uczestników nie do końca skłaniały mnie do udzielenia rekomendacji. Postanowiłem zatem podejść do problemu metodycznie i wykorzystać sprawdzone narzędzie do przeprowadzenia analizy teleradiestezyjnej.

Aby jednak nie sugerować się posiadaną wiedzą na temat tej osoby poprosiłem zaprzyjaźnionych radiestetów o pomoc w temacie. Chciałem tez uzyskać standaryzacje wyniku tak, aby sprawdzić w jaki sposób nasze analizy się pokrywają i dlatego wszyscy pracowaliśmy na poniższym diagramie badania osobowości.


Uzyskane wyniki wskazywały, że badana osoba znajduje się pomiędzy 2 a 4 stopniem. Co to w praktyce oznacza? Oznacza to, że nie jest dobrym pomysłem, aby korzystać z jej warsztatów. Choc nie można odmówić mu wiedzy, którą systematycznie poszerza - jego intencje należą do tych z "otwartego portfela", innymi słowy względy merkantylne odgrywają gówna rolę. Dodatkowo dochodzi do tego spora dawka agresji i braku szacunku dla uczestników prowadzonych warsztatów.

Zastanawiając się nad tym przypadkiem sięgnąłem do podręcznej biblioteczki, by znaleźć odpowiedź dlaczego tak jest. Dlaczego takie osoby, mające same tak wiele do przepracowania, które nie powinny nauczać spraw rozwojowych, jednak to robią. I otóż jaką odpowiedź odnalazłem.


Cytat pochodzi z prześwietnej Kosmoenergetyki.

Jedyne co mogłem zrobić w zgodzie ze sobą oraz uzyskaną wiedzą to przestrzec czytelniczkę przed uczestnictwem w tym warsztacie.

Wspominałem już o tym w poprzednich postach - uważnie wybieraj swoich nauczycieli. Każde warsztaty to czas, którego odkupić nie można. Każde warsztaty to praca z Twoim polem energoinformacyjnym. I w sumie nie ma większego znaczenia czy prowadzący jest niedouczony, czy też celowo działa wbrew interesowi uczestników - takowych po prostu warto, dla własnego dobra, unikać.

Do usłyszenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)