Szczęście bogactwa czy bogactwo szczęścia? (ćwiczenie obfitości i bogactwa)

Pierwszy wpis na moim pierwszym blogu był poświęcony bogactwu. Napisałem go ponad pięć lat temu. Stwierdzić muszę, iż bardzo zmieniło się moje postrzeganie "bogactwa". Phil Bosmans stwierdził, iż "to, jakim jestem człowiekiem, jest nieskończenie ważniejsze od tego, co posiadam". No właśnie - bo choć środki finansowe zapewniają odpowiedni standard życia, tego co naprawdę wartościowe nie da się kupić za pieniądze.
W swoim życiu poznałem ludzi bogatych. Wielu z nich jednak nie było szczęśliwych, gdyż albo chcieli mieć więcej, albo bali się utraty tego, co już mają. Zatem to nie pieniądze okazują się być czynnikiem, który wyzwala w nas szczęście, a przecież w ostatecznym rozrachunku o to chodzi, by być szczęśliwym.

Podczas poszukiwań napotkałem jednak na bardzo fajne ćwiczenie bogactwa i obfitości. 
Zastanów się nad poniższymi stwierdzeniami i poczuj, iż otacza Cię:
bogactwo oddechu
bogactwo oddechu
bogactwo promieni słońca
bogactwo liści na drzewach
bogactwo drzew i krzewów
bogactwo bogactwo źdźbeł trawy
bogactwo bić mojego serca
bogactwo potencjałów
bogactwo kropel paliwa w baku samochodu
bogactwo możliwości wyboru
bogactwo kropel wody w moim kranie
bogactwo roślin i zwierząt
bogactwo kształtów
bogactwo kolorów
bogactwo smaków natury
bogactwo ptaków
bogactwo różnorodnych chmur na niebie
bogactwo materiałów, które tworzą moje ubrania
bogactwo słów
bogactwo ziaren piasku
bogactwo powietrza w atmosferze
bogactwo myśli
bogactwo uczuć
bogactwo przemyśleń
bogactwo kartek w moich książkach
bogactwo metrów mojego mieszkania
bogactwo minut
bogactwo obrazów i dźwięków
bogactwo niesamowitych struktur warzyw i owoców
bogactwo relacji
bogactwo przytuleń
bogactwo uśmiechów
bogactwo twórczości
bogactwo czasu
bogactwo mojej istoty
bogactwo urządzeń
bogactwo światła
bogactwo płomieni świecy
bogactwo miłości
bogactwo śpiewów ptaków.

Kiedy dasz sobie odpowiednio długi czas na przeprowadzenie tego ćwiczenia zaczniesz zauważać, z emanujesz wibracją bogactwa. To właśnie zmiana perspektyw - dostajesz więcej tego na czym się koncentrujesz. Poczujesz także jak wiele cudów i obfitości Cię otacza. Najważniejszym jest jednak to, iż wejdziesz na tak zwaną częstotliwość bogactwa, częstotliwość pozytywnego przyciągania. 

Aby sobie uprościć sprawę możesz codziennie koncentrować się tylko na jednym ze wskazanych aspektów. Każdy kolejny dzień - nowy aspekt. Zwyczaj ten szybko wejdzie Ci w krew i zaczniesz zauważać pozytywne zmiany w swoim życiu.

Zatem bogatego w same pozytywy życia Ci życzę!


4 komentarze:

  1. Cudowne ćwiczenie! Co prawda większość bogactw wyżej wymienionych nie muszę sobie wyobrażać bo mam je wokół siebie!!! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bogactwem i mam bogactwo tak jak wszystko wokół. Jestem jestem jestem w jedności z Tobą Boże i trwam w obfitości Twojej

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość w sercu jest moim bogactwem,otaczajacy mnie swiat jest moim bogactwem, kochajacy ludzie sa bogactwem. Usmiech jest bogactwem.Wiara jest bogactwem,madrość jest bogactwem.
    Ja jestem bogactwem tego Swiata dla Swiata, dzieki Swiatu i przez Swiat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuje się błogo...bogactwem jest moje zycie Dziekuje za wspaniałe posty dużo wnoszą do mojego życia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)