Wakacyjny eksperyment z Polem #6


Po udanych eksperymentach z Polem, zainspirowany kolejną książką Pam Grout Energia do sześcianu postanowiłem oddać się kolejnym eksperymentom. Dla mnie dotychczas wszystkie eksperymenty były udane, zatem zachęcam także i Ciebie do tej fantastycznej zabawy. Tematem przewodnim eksperymentu #6 jest synchroniczność.

Synchroniczność to termin ukuty przez Carla Gustava Junga, który wierzył, że zbiegi okoliczności tak na prawdę nimi nie są, pokazują natomiast "nieprzypadkową zasadę wiązania" oraz dają możliwość wejrzenia w ukryty porządek świata. Ktoś kiedyś powiedział, iż zbieg okoliczności to życzenie Boga, aby pozostać anonimowym.

Ten eksperyment wymaga Twojej aktywności oraz czujnej obserwacji. Przez następne 72 godziny zwracaj uwagę na:
- szczery śmiech z głębi brzucha,
- zabawki z dzieciństwa,
- Twoją ulubioną piosenkę z dawnych lat,
- numer 333,
- piłkę plażową,
- starszą osobę w kapeluszu,
- uśmiech dziecka,
- billboard w z wiadomością dla Ciebie.

Z zadziwieniem u mnie wszystkie wymienione powyżej się manifestowały nader często. Niemniej ta ostatnia - billboard - okazała się najcenniejsza. Wyszedłem bowiem z pracy z pewnym problemem w głowie, który wymagał rozwiązania. Cały dzień się nad nim głowiłem i po prostu impas - nic do głowy nie przychodziło. Ale myśl-pytanie puszczone w Pole sprowokuje je do udzielania odpowiedzi. Tak się stało - stojąc w korku zobaczyłem stary, naddarty billboard na którym ktoś napisał czarnym sprayem pewną sentencję. Pojechałem dalej, by po chwili uzmysłowić sobie, iż jest to odpowiedź na moje pytanie. Odpowiedź była szybka i precyzyjna.

Pozostaje mi tylko życzyć powodzenia.
Oczywiście podziel się proszę swoimi wrażeniami.
Do usłyszenia!

***
update 14/07/2017
Ponownie - w moim przypadku wszystko zamanifestowało się. Niemniej najcenniejsze były billboardy. Jest to niesamowite jak pracujesz nad jakimś problemem i raptem zauważasz odpowiedź, która wszystko rozwiązuje.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)