Jakie mogą być intencje podczas sesji dwupunktu?

Dziękując Wam za liczne kontakty wszelkimi dostępnymi drogami komunikacji, chciałbym zbiorowo odpowiedzieć na pytanie o poprawne sformułowanie intencji w metodzie dwupunktowej.

Naszą główną intencją zawsze jest zmiana. Po to właśnie korzystamy z metody dwupunktowej, aby zadziała się ona w naszym życiu. A jak ją sformułować w konkretnym przypadku?


Oczywiście znaczenie będzie miało nad czym właśnie pracujesz. Czy jest to zagadnienie związane z poprawą zdrowia, może relacjami interpersonalnymi, sprawami finansowymi, zawodowymi - przykładów intencji będzie tak wiele jak wiele zastosowań metody dwupunktowej znaleźć możemy.

Ja na przykład, kiedy robię dwupunkt dla siebie, korzystam z następującej intencji:
Szczęśliwe życie i zbawienie wszystkich ludzi, harmonijny rozwój świata we wszystkich jego wymiarach i w każdym czasie, oczyszczenie mojego ciała na wszystkich jego poziomach z tego wszystkiego, co mnie obciąża i oddziela od pełnego zdrowia, prawdziwej miłości, absolutnego szczęścia, szczerej radości i absolutnego dobrobytu.

Przykłady innych intencji:
  • transformacja blokad,
  • wygaszenie niekorzystnych programów mentalnych,
  • integracja pomocnych zasobów dla osiągnięcia...,
  • uzdrowienie wszystkiego, co jest niekorzystne,
  • akceptacji prawa do bycia szczęśliwym,
  • wybaczenie sobie oraz innym,
  • otwarcie się na kosmiczną kreatywność,
  • szacunek do samego siebie,
  • partnerskie relacje z...,
  • poczucie bezpieczeństwa i zaufania do samego siebie,
  • wygaszenie wzorców chorób na wszystkich głębokościach i poziomach, w każdym czasie i rzeczywistości - które są lub mogłby się stać moim udziałem,
  • to, czego potrzebuję :)

Tak jak zawsze poproszę o Twój komentarz - ma on dla mnie charakter szczególny. 

Wiem, iż przeczytałeś (-aś), co napisałem i też wyrażasz chęć dzielenia się z innymi.
Do usłyszenia!

***

update 12/12/2016
Formułowanie intencji jest jednym z najważniejszych etapów podczas stosowania metod kwantowych. Nie jest to temat jednoznacznie "rozpracowany" dlatego też różni nauczyciele w różny sposób go przedstawiają. 

Polecam Wam dwa filmy dwóch wiodących nauczycieli technik kwantowych w Polsce - Krzysztofa Brzostowskiego (Terapie kwantowe) i Pawła Łyszczyka (Harmonizacja kwantowa):







Oglądając je przekonacie się, że używając innych słów mówią o tym samym.


Dla mnie intencją jest zawsze pożądany efekt, który chciałbym uzyskać. Formułując ją staram się być jak dziecko, które głęboko i szczerze pragnie, aby jego marzenie się spełniło. Praktyka przy tym pokazuje, że im bardziej intencja ogólnie sformułowana - tym lepiej.


Przykładowo poszukujemy nowej pracy i chcemy otworzyć się na jej uzyskanie jak to sformułować?

Otwieram się na najlepsze dla mnie rozwiązanie w zakresie pracy zawodowej.

A jeśli odnajdziemy interesującą nas ofertę zatrudnienia i chcemy własnie te pracę uzyskać?

Jeśli ta praca jest dla mnie dobra - to ją otrzymam.

A jeśli nie szukamy pracy tylko po prostu chcemy mieć pieniądze?

Jakby to było, gdybym był w pełni otwarty na niczym nieograniczony przypływ pieniędzy.

Jak widać intencje można formułować na wiele sposobów. 

Ja zawsze zachęcam, żeby wzbogacić ją o stwierdzenie, aby wszystko co najlepsze spotkało wszystkie związane z tym osoby. To pewien mechanizm zapewniający ekologię naszego działania.

Pozdrawiam i do usłyszenia!


  


8 komentarzy:

  1. Dziękuję zwłaszcza za ten punkt z wygaszaniem wzorców chorób.

    OdpowiedzUsuń
  2. intencje sa swietne zawieraja esencje tego co mozna zmienic super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że intencje zawierają to co najważniejsze, jak również można je modyfikować. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Jak moze byc jeszcze lepiej w moim zyciu???" Otwarte pytanie do pola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Otworzyć się na uzdrowienie wewnętrzne oraz miedzpokoleniowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Otworzyć się na uzdrowienie wewnętrzne oraz miedzpokoleniowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwalniam się od poczucia smutku i przygnębienia.
    Jestem otwarty na miłość, szczęście i radość życia.
    Dostrzegam radość w życiu.
    Doświadczam miłości w każdej chwili mojego życia.
    Jestem szczęśliwy.
    Jestem szczęściem.
    Wszystko to dzieje się dla mojego najlepszego dobra, dla dobra ludzkości, dla dobra Ziemi, wszelkiego stworzenia i Wszechświata.
    Pozdrawiam - Jola!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uparcie wyrażam to co złe w punkcie lewym, a w prawym transformacja. I chyba przez to złe nie odchodzi, a wzmacnia się lub powraca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)