Wakacyjny eksperyment z Polem #2


Jestem po kolejnym eksperymencie, który poleciła Pam Grout w swojej książce "Energia do kwadratu...". Tym razem pokazał on, iż jesteśmy w stanie świadomie oddziaływać na Pole.
Jak się do tego zabrać?

Zanim go opiszę to to tytułem wstępu przypomnę koncept fizyków kwantowych, który określany jest zjawiskiem załamania fali. W skrócie polega on na twierdzeniu, iż we wszechświecie (Polu) znajduje się nieskończona liczba cząstek kwantowych poruszających się swobodnie jako fala. W chwili, gdy obserwator (efekt obserwatora) spogląda na nie fala zostaje utrwalona, zastyga. Zatem zaobserwowanie konkretnej rzeczywistości powoduje jej utrwalenie. A więc akt obserwacji wpływa na rzeczywistość.

Co robimy?
Twoim zadaniem będzie, aby przez następne 48 godzin aktywnie poszukiwać określonych przez siebie rzeczy. Dla mnie były to zielone samochody. Koncentrując na nich uwagę zauważ, czy zachodzi jakaś zmiana w Twojej świadomości. Mogą to być oczywiście inne "zjawiska" - może ludzie w czerwonych koszulach, albo kobiety w określonych kapeluszach....

Podczas tego eksperymentu byłem zdziwiony jak wiele aut w takim kolorze jeździ po moim mieście. Zacząłem następnie przyglądać się tablicom rejestracyjnym - o dziwo - samochody pochodziły z innych miast, a nawet krajów. Czyżby Pole specjalnie sprowadziło zielone pojazdy właśnie dla mnie?

Podziel się swoimi wrażeniami.
Pozdrawiam!

***

update 

16/06/2016
I znów się udało. Tym razem mieli być to ludzie w czarnych koszulach oraz czerwonych czapkach. Nie wiedziałem, iż w moim mieści tak wiele osób się tak ubiera.

29/06/2017
W tym roku było ambitniej. Mieli być to rowerzyści w czerwonych kaskach. Wyniki szokujące. Wszyscy rowerzyści noszą chyba czerwone kaski.

2 komentarze:

  1. Doświadczyłam tego zaraz po zakupie samochodu. Nagle okazało się w moim mieście jeździ mnóstwo samochodów tej samej marki co mój. Wcześniej ich nie zauważałam. Kiedyś się nad tym zastanawiałam. Dzięki za odpowiedź :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc może w podobny sposób działa to, że kiedy myślę, że chciałabym komuś podarować czterolistną koniczynę i z tą myślą idę w trawę to czterolistna koniczyna czeka tam na mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)