Wakacyjny eksperyment z Polem #3


Po 48 godzinach postanowiłem przeprowadzić kolejny eksperyment zainspirowany książką Pam Grout pod tytułem "Energia do kwadratu...". F. A. Wolf, amerykański fizyk kwantowy stwierdził: "wszystko, co wiesz o wszechświecie i jego prawach, na 99,99 procent jest błędne". 
Dlaczego to twierdzenie zdaje się być prawdziwe?


Przede wszystkim dlatego, że w fizyce kwantowej nie działają prawa fizyki klasycznej - wszystko staje się (nie)prawdopodobne i możliwe. A jeśli nasz świat składa się z energii, którą rządzą jeszcze nieodkryte prawa, do którego fizycy kwantowi zaglądają przez dziurkę od klucza i nie mogą się nadziwić - to nie jesteśmy w stanie autorytatywnie wypowiadać się o jego strukturze i właściwościach.

Świat materialny to tylko "gęsta" energia. W każdym momencie energię wszechświata kształtujemy za pomocą naszej świadomości - myślą, intencją, czynem...na poziomie elementarnym mają one postać energii. To, jak czujesz, jak myślisz, co mówisz, co robisz wpływa na energię, która przez Ciebie przepływa. Wpływasz świadome i nieświadomie na swoją wibrację i przyciągasz z Pola wszystko to, co wibruje z podobną częstotliwością. Dziwne? Zapewne tak - wszak to wielki N. Bohr zauważył, iż "kogo nie szokuje fizyka, ten jej nie rozumie". A fizykę kwantową bardzo trudno jest zrozumieć, niemniej zrozumienie nie jest wcale konieczne, aby korzystać z jej dobrodziejstw.

W tym eksperymencie bierzemy się za coś konkretnego. Twoim zadaniem będzie, aby wyłącznie za pośrednictwem swoich myśli przyciągnąć coś konkretnego do swojej rzeczywistości, zmaterializować to. Ustanawiasz zatem pragnienie, aby przyciągnąć konkretne wydarzenie, bądź obiekt do swojego życia. Bądź przy tym niezwykle precyzyjny i dokładny w składaniu zamówienia. 


Pamiętaj także, iż tak jak nauczał Mistrz Yoda - rozmiar nie ma tutaj żadnego znaczenia. To tylko pewne ograniczenie, które sami sobie w głowie stawiamy :)

Życząc powodzenia zapraszam, by podzielić się wynikami tego eksperymentu.


***

update 

20/06/2016
Ponowiłem eksperyment, by uzyskać całkiem materialny przedmiot. Po prostu coś wymarzonego pojawiło się praktycznie samo w moim życiu. Dziękuję i jednak trochę zaczynam się obawiać - wszak tak samo "niefajne" tematy przyciągnąć możemy. Dlatego tak ważnym jest pilnowanie myśli.


6/07/2017
Po prostu działa. Warto wypróbować :)

2 komentarze:

  1. Postanowiłam przyciągnąć kontakt z dawno niewidzianym znajomym. Konkretnie żeby zadzwonił. Skupiłam się, wyobraziłam jego twarz, pomyślałam o nim bardzo intensywnie i ciepło. bezwiednie się uśmiechałam. Dałam 48 godzin na ten kontakt. Niestety, nic się nie zdarzyło. Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodów może być dużo. Ja bym spróbował wykorzystać otwarte pytanie do Pola w tej sprawie. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)